neděle 13. září 2015

sklízíme

ostružiny.
Platí u nás pravidlo: čím hloupější sedlák, tím větší brambory. Ani jeden z nás zahradničení moc nerozumíme. Já mám sice něco vyčtené z různých knih a časopisů, ale za odborníka se nepovažuju. Letošní úroda i přes velké letní sucho bude bohatá. Snažili jsme se zalévat, ale docela se na ostružinách podepsala naše dovolená. Je jich dost vysušených. 






Jdeme dnes na poslední letošní grilovačku ke známým a jako dezert jsem udělala ostružinovou zmrzlinu.
Recept jsem si vypůjčila u Monči z U nás na kopečku.
Vyzkoušeli jsme s jahodami, rybízem i ostružinami. Pokaždé byla výborná. Recept jsem si u ovoce, které má drobné pecičky, trochu upravila a nejdříve odšťavňuji a používám pak jen šťávu. Vyhnu se zrníčkům, která by mi ve zmrzlině vadila.

Krásnou neděli

Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat