neděle 21. srpna 2016

částečně hotovo

V lednu jsem si na SBazaru koupila horní část kredence k předělání. Přes zimu jsme o něj zakopávali v obýváku a jak to jen šlo už byl na dvorku pod pergolou. Byla jsem natěšená na opalování a předělávání, ale jaké bylo překvapení, když se barva, místo známého puchýřkování a olupování, začala pálit. Ještě jsem se s tím nesetkala. Zkoušela jsem brousit, ale to bylo nad moje síly. Došlo na silnější ruce a byl povolán manžel. 
Tenhle proces nebyl tak rychlý, jak to vypadá napsané. 
Mezitím začalo to úděsné květnové počasí a částečně obroušený kredenc se přestěhoval zpět do obýváku. Vím, že se staré věci s vlhkem špatně snáší. Už jsme to vyzkoušeli na kredenci v kuchyni. Delší dobu na dvorku a pak půl roku nešla dovřít dvířka:-)
No ale zpátky k tomuhle kousku. Už je skoro hotový. Chybí už jen dvířka. Je to fešák a v našem obýváčku mu to sluší. Tak to je on:

před tím sloužil v jedné kavárně


a po úpravě u nás


 A ještě pár dalších fotek od nás.


  

Dneškem mi končí dovolená a tak vzhůru do pracovního procesu.

Monika

1 komentář:

  1. SEGA TINNIA GX | TiMetal Arts | TITanium Arts
    TiMetal Arts. Since 1989, nipple piercing jewelry titanium we've been producing music for titanium earrings hoops more titanium rod in femur complications than fifty different titanium apple watch genres for over fifty years. micro touch titanium trim We're proud to share a number

    OdpovědětVymazat